Wysyłka zagraniczna odżywek i suplementów diety w sklepie Best Body
Jednym z najczęściej zadawanych pytań jest, czy wysyłamy przesyłki za granicę? Oczywiście, jesteśmy przede wszystkim firmą międzynarodową, która dostarcza suplementy do wszystkich krajów Unii Europejskiej i nie tylko. Posiadamy magazyny w kilku krajach europejskich dzięki czemu zapewniamy szybką dostawę do wszystkich krajów Europy.
Dzięki współpracy z niemal dwustu producentami odżywek i suplementów diety jesteśmy w stanie zagwarantować nie tylko ogromny wybór produktów, ale także niezwykle atrakcyjne ceny, zwłaszcza w stosunku do krajów należących grupy Euro.
Nie musisz już martwić się wysokimi cenami suplementów lub ich brakiem na lokalnym rynku. Gdziekolwiek mieszkasz lub aktualnie przebywasz, Best Body jest w stanie wysłać bezproblemowo towar. W każdym momencie możemy złożyć zamówienie w sklepie Best Body, zapłacić kartą debetową, kredytową lub zrobić przelew ze swojego banku zarówno w Polsce jak i za zagranicą, ewentualnie za pośrednictwem jednego z oferowanych przez nas systemów płatności online. Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem renomowanych firm kurierskich, dzięki czemu dostawa trwa (w zależności od kraju) 1-6 dni roboczych (licząc od momentu zaksięgowania środków pieniężnych na naszym koncie), a także za pośrednictwem tańszych przesyłek pocztowych, których czas dostawy uzależniony jest od urzędów pocztowych w poszczególnych krajach.
Jak zamówić towar za granicę?
To nic prostszego, wybierz interesujące Cię produkty i dodaj je do koszyka. Mając skompletowany koszyk, w którym znajdują się Twoje produkty, będziesz miał możliwość wyboru miejsca docelowego wysyłki. Wybierz kraj, a system sam zrobi resztę. Zakupy w sklepie Best Body to czysta przyjemność i wygoda.
Ile kosztuje dostawa za granicę?
To zależy od wagi paczki oraz kraju dostawy. Przesyłki pocztowe zaczynają się od 18,9 zł, natomiast kurierskie od 29 zł.
Jeśli chcemy szybko sprawdzić ile wyniesie koszt dostawy interesujących nas produktów, wystarczy w dowolnym momencie dodać produkty do koszyka oraz wskazać kraj oraz adres dostawy. System wyświetli wszystkie dostępne opcje dostawy wraz z kosztami wysyłki względem poszczególnych przewoźników.
Jak można zapłacić za przesyłkę zagraniczną?
Akceptujemy płatności przelewami na konta w GBP, EUR, PLN i USD, a także płatności błyskawiczne kartą kredytową lub debetową, płatności Przelewy24, PayU i Blik. Więcej informacji na stronie Formy Płatności.
Istotne informacje dostawy suplementów za granicę
- Paczki wysyłamy do wszystkich krajów Unii Europejskiej oraz Norwegii i Szwajcarii, a także pozostałych krajów europejskich.
- Przesyłki wysyłane na terenie Unii Europejskiej zwolnione są z odpraw celnych.
- Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich: DPD, UPS oraz InPost. Wysyłkę zagraniczną realizujemy także za pośrednictwem Poczty, współpracującej w tym zakresie z urzędami pocztowymi poszczególnych krajów.
- Wysyłki zagraniczne realizowane są przez nasze magazyny zlokalizowane na terenie Unii Europejskiej, m.in. w Londynie, Goerlitz w Niemczech czy Pradze w zależności od dostępności konkretnych produktów w poszczególnych lokalizacjach.
- Przesyłki, które wysyłamy do Norwegii, Szwajcarii i innych krajów nie należących do Unii Europejskiej podlegają odprawie celnej. Jej czas wynosi średnio 2-3 dni robocze, co może spowodować wydłużenie czasu doręczenia przesyłki. Koszty opłat celnych ponosi importer (Klient) i nie są one wliczone w koszt wysyłki.
- Zamawiając towar do kraju, w przypadku którego odprawa celna jest wymagana, nie ponosimy kosztów jakichkolwiek opłat celnych. Ich uiszczenie jest obowiązkiem Klienta.
- Należy również pamiętać, iż sprowadzając towar do Norwegii czy Szwajcarii należy okazać tamtejszym służbom celnym potwierdzenie płatności za niego (np. wyciąg z rachunku bankowego lub z karty kredytowej). W innym razie, towar ten może nie zostać poddany odprawie celnej i odesłany do nadawcy.
- W stosunku do towarów zamawianych do państw trzecich (spoza Unii Europejskiej) Klient jako importer towaru ma obowiązek dopełnienia wszystkich formalności celnych w celu odebrania przesyłki. Jak również ma obowiązek sprawdzić czy dany towar jest dopuszczony do sprzedaży w kraju, w którym ma zostać zrealizowana dostawa. Informacje w tym zakresie można uzyskać w lokalnych organach administracji lub w urzędach celnych. W przypadku niedopełnienia powyższego obowiązku nie ponosimy odpowiedzialności za niemożliwość zrealizowania dostawy na rzecz Klienta.
- Jeśli z jakichś przyczyn towar nie zostanie odprawiony i odesłany z powrotem do nas, to wówczas należy mieć świadomość, iż zwrot środków dla klienta zostanie pomniejszony o koszty magazynowania towaru na granicy oraz jego wysyłki zwrotnej, które będziemy zmuszeni ponieść. Koszty te wynoszą od 6 do 10-krotności kosztu nadania przesyłki.
- Za jakiekolwiek problemy z odprawą celną, wydłużające czas doręczenia przesyłki, również nie ponosimy odpowiedzialności.
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania można znaleźć w składce FAQ.